Let op

Dit weblog wordt niet meer bijgewerkt. Voortaan kun je me vinden op Ik zie, ik zie,...

dinsdag 13 april 2010

Op weg naar Pasen - Slot



Vanwege een paar ontstekingen en de daarbij horende ongemakken en vermoeidheid, is er even een blogpauze geweest. Vandaar dat deze post over de paaskijktafel veel te laat komt. Ik post hem toch nog omdat ik graag voor mezelf de serie compleet wil hebben voor volgend jaar.

De woestijn is nu echt uitgegroeid tot een lentetuin. Er is vanalles gaan groeien en bloeien. De paaseitjes hebben er niet lang ingelegen. Niet omdat ze opgegeten werden, maar omdat ze volgens Broer daar niet hoorden: de paaseitjes hoorden in het mandje. Peuterlogica is soms heel strikt... Op de achtergrond staan de palmpasenstokken die ze in de kerk geknutseld hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten