Let op

Dit weblog wordt niet meer bijgewerkt. Voortaan kun je me vinden op Ik zie, ik zie,...

maandag 8 maart 2010

Zelluf doen: knopen


We hebben een nieuwe huisgenoot: Abraham Uil. Met deze tutorial is Uil heel gemakkelijk te maken. Het venijn van deze uil zit hem echter in de staart.


Op zich vind ik het prachtig dat kinderen alles zelf willen doen. Maar het is niet altijd handig als je dringend weg moet en dochterlief per se zelf de knopen van haar jas wil dicht doen. Maar dat nog niet kan. En toch niet geholpen wil worden. Zucht.

Daarom deze uil. Met kleurrijke staartveren. Die met knopen los- en vastgemaakt kunnen worden. Waar ze lekker mee kan spelen en ondertussen dus kan oefenen met knopen. :)

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Ik ben dol op uilen!


    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke knopen. Waar komen die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De knopen komen van de kraam met fournituren op de markt. Die heeft een enorme verzameling knopen, ritsen, lintjes, noem maar op, veel meer dan de gemiddelde stoffenwinkel. En vorige week heeft de meneer ook nog ter plekke de rits van de jas van zoonlief gerepareerd. Ik ben dus nu een grote fan. Hij staat op markten in oost-Brabant/zuid-Gelderland.

    BeantwoordenVerwijderen