Let op

Dit weblog wordt niet meer bijgewerkt. Voortaan kun je me vinden op Ik zie, ik zie,...

woensdag 24 maart 2010

Paasversieringen


Afgelopen zondag mochten de kinderen in de kerk alvast de palmpaasstokken versieren. De bedoeling was dat ze daar zelf wat versierspullen voor mee zouden nemen. Een deel daarvan hebben we samen geknutseld. Ik heb uit foam (van de Hema, toevallig in huis omdat het in een pak zat met het vilt dat ik voor iets anders nodig had) eieren geknipt. Van de restjes heb ik kleine driehoekjes geknipt en die hebben de kinderen er op geplakt. Met een perforator kun je een gaatje in het ei maken om ze op te kunnen hangen.
Deze eieren hangen dus inmiddels in de prachtige palmpaasstokken, maar ik denk dat we er nog een paar gaan maken om in de paastakken thuis te hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten