Let op

Dit weblog wordt niet meer bijgewerkt. Voortaan kun je me vinden op Ik zie, ik zie,...

zaterdag 9 januari 2010

Knopen sorteren

Hmpf, is er eens een heel mooie give-away, moet je er ook nog wat voor doen. ;)
Nou, hier is dan mijn knopen-sorteer-systeem.
Bij mijn naaiwinkel zijn soms zakjes te krijgen met allerlei knopen in ongeveer dezelfde kleur. Die laat ik mooi in die zakjes zitten. Alle druk- en hamerknopen zitten ook bij elkaar in zakjes. De rest ligt los in het doosje. En als ik knopen nodig heb, zoek ik twee ijverige handjes en vraag om knoopjes uit te zoeken die hetzelfde zijn. Voor het goede doel wilde hij dat zelfs vanmiddag wel even demonstreren. :)

1 opmerking:

  1. En hoeveel vragen die handjes per uur?
    Ik ben niet zo heel tevreden van mijn knopenpersoneel.

    BeantwoordenVerwijderen