Let op

Dit weblog wordt niet meer bijgewerkt. Voortaan kun je me vinden op Ik zie, ik zie,...

woensdag 10 februari 2010

Babycadeautjes

Ik ging op kraamvisite en ik nam mee....















Afgelopen zondag mochten we op kraamvisite. En dit waren de cadeautjes. Voor de bloggers onder u zal het wel allemaal bekend voorkomen. Een labeldoekje met aan een kant zachte fleece en andere kant een katoentje met daarop sterren van strijkvelours, die ontleend zijn aan het geboortekaartje. Om het lekker te laten kraken zit er een stuk van een chipszak in. De sloffen zijn de al eerder getoonde oma Knebel-sloffen . Het lepelvliegtuigje is afgekeken van Riet: zie hier haar tutorial .






P.S. Er is plotseling vanalles veranderd in Blogger. Weet iemand hoe je de koppelingen weer zo kunt krijgen dat niet het hele adres in het bericht staat?
Toegevoegd bericht: het probleem van de koppelingen is opgelost. In het koppelingen-venster kun je geen eigen tekst meer opgeven, die moet je tevoren selecteren in je bericht.

2 opmerkingen:

  1. leuke geschenkjes. Kan je helaas niet helpen bij die koppeling, bij mij werkt het nog zoals voorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve cadeautjes!
    En.... je hebt een setje velours gewonnen.
    Wil je je adres nog even doormailen?
    Bedankt en groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen